Wednesday, September 27, 2006

we can be many

2 Comments:

Blogger Florin said...

C─âtre Primaria Bucuresti, parlamentari, politisti, etc., pentru modificarea Codului rutier si pentru un oras mai curat. Florin Leonte 0744.158.497.

PROPUNERI CONCRETE CULOARE BICICLETE:
1. Trasarea culoarelor de bicicleta pe fiecare strada, pe carosabil, la o latime de 150 cm de la bordura la culoarul pentru masini, pe fiecare sens de deplasare, cu o culoare galbena sau rosie, cu o mica bordura rotunjita.
2. Trasarea culoarelor de bicicleta si pe partile circulare ale strazilor, care sa dea posibilitatea biciclistilor de a se deplasa circular, la sensuri giratorii, curbe la dreapta sau la stanga, etc. Acestea sa fie macar punctate.
2. Trasarea culoarelor de bicicleta, de o parte si de alta a strazii, adica sens dublu, si pe strazile cu sens unic.
3. Folosirea culoarului pentru biciclisti, in afara oraselor, pe banda de avarie existenta pe drumurile nationale, alte drumuri, etc. si care sa aiba o latime de cel putin 150 cm.
4. Acolo unde inca nu exista benzile de biciclete trasate, sa se respecta regula celor 150 de cm pentru biciclisti, in orase dar si in afara localitatilor, adica peste tot.
5. Interzicerea mersului cu bicicleta pe astfel de culoare pentru cei pana la 14 ani.
6. Biciclistii cu varsta pana la 14 ani sa se deplaseze cu bicicleta pe trotuare, in jumatatea trotuarului de langa carosabil, cu viteza mica si in parcuri.
7. Interzicerea parcarii masinilor pe culoarele biciclistilor si pe trotuare.
8. Interzicerea construirii de buticuri, rigole pentru flori, garduri, panoplii de publicitate, etc. pe trotuare.
9. Amenajarea parcarilor pentru biciclete la marile intersectii, marile magazine, gari, autogari, scoli, institutii, locuri de munca, in cartiere, in parcarile de masini, alte locuri de interes, etc...Ca la Amsterdam.
10. Astuparea gropilor si nivelarea canalizarilor la inaltimea soselei si indepartarea oricarui obstacol de pe culoarele biciclistilor.
11. Asfaltarea tuturor astfel de culoare pentru biciclisti, pe toate strazile, inclusiv pe cele pavate cu piatra cubica, etc.
12. Sa nu se mai ude strazile cu apa, fara rost, cand incepe ploaia, sau cand este racoare. Mai intai sa se curete de praf, mizerie si de pietris. Sa sa spele nu sa se ude. Mai tare se face namol.
13. La sinele de tramvai sa se monteze cauciucuri sau alte materiale care sa elimine diferenta de nivel dintre sine si carosabil, si sa inlature spatiul prea mare dintre sine si carosabil, astfel incat acestea sa fie usor trecute de biciclisti, atat perpendicular dar si transversal. Constructia sinelor sa evite derapajele biciclistilor.
14. Introducerea in Codul Rutier a Regulilor pentru soferi privitoare la deschiderea portierei, etc., pentru a nu lovi biciclistii si a suportarii de catre soferi a daunelor provocate biciclistilor.
15. Introducerea in Codul Rutier a Regulilor pentru pietoni referitoare la suportarea daunelor de catre pietoni, produse biciclistilor, la accidente produse din cauza traversarii culoarului de biciclete de catre pietoni, prin locuri nepermise, sau a stationarii pietonilor pe culoarul biciclistilor.
16. Introducerea in Codul Rutier a obligatiilor si raspunderii primariilor de a amenaja si intretine astfel de dotari, culoare biciclisti, parcari biciclisti, tarcuri biciclete, semne rutiere cu biciclisti, etc.
17. Introducerea in Codul Rutier a obligatiilor institutiilor, locuri de munca, scoli, etc. de a asigura locuri si tarcuri de parcare a bicicletelor.

Florin Leonte 0744.158.497.

3:49 PM  
Blogger Dumitrescu Victor said...

Imagini de la ultimul Critical Mass din Bucuresti

http://artfaktor.blogspot.com/

5:45 AM  

Post a Comment

<< Home