Saturday, September 23, 2006

ride in fiecare luna

yo yo yo - am inteles ca lumea asteapta postari, comentarii, poze...sinceri si sincere sa fim nu prea vrem sa facem mare caz de ceea ce s-a intimplat ieri.

pentru noi ride-ul de ieri ramine in primul rind o plimbare in grup. o plimbare placuta, reusita, intrerupta pe alocuri de ploaie. dar chiar si atunci a fost misto-cind ne-am adapostit cu totii in fata bancii, pe linga usile glisante. chiar, ce banca era?

si am vrea ca in fiecare luna de aici inainte sa aiba loc o asemenea plimbare. ce ziceti?

fara leaderi, fara organizatori evidenti, fara scandaluri, urlete si tipete din virful bicicletelor, fara sa ii provocam dinadins pe ceilalti participanti la trafic.

amintiti-va ca o mare coloana de biciclisti poate incurca oricum traficul, nu e nevoie sa incercati expres acest lucru...

ne putem intilni regulat in numar mare si ne putem exercita astfel dreptul de a fi la rindu-ne pe sosele.

asadar, poate ca ne vom reintilni luna viitoare toti cei care ne-am plimbat impreuna ieri, si inca multi altii.

pe curind!

2 Comments:

Blogger runbaby said...

Salut,

Sunt una dintre fetele "girls do it too :)", mi-a placut foarte tare la plimbare, felicitari pentru initiativa, a fost foarte bine. Am regretat prezenta feminina atat de redusa (eu singura mai stiu doua fete care folosesc bicicleta in mod regulat, dar care n-au putut/nu s-au ostenit sa ajunga...:(

Vreau sa imi cer scuze pentru ca la mars nu m-am putut abtine si am strigat si eu de doua ori diverse tampenii, cred ca era adrenalina si sentimentul ca in fine pot sa merg pe strada fara sa ma uit intruna cu teama peste umar. N-o sa mai fac...

Mi-ar placea foarte mult repetarea acestei initiative, astept noutati.

Toate cele bune si spor!

1:13 AM  
Blogger zmeul rosu said...

:) pai ne vedem cit de curind

3:03 AM  

Post a Comment

<< Home